مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:252022-01-08سياسي

لباس و مد نیازمند مطالبه گری از نهادهای نظارتی و حاکمیتی است


مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: در موضوع لباس و پوشش، سوی مطالبه گری رسانه ها باید به سمت نهادهای نظارتی و حاکمیتی باشد.

- ایسنا/گیلان مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان گفت: در موضوع لباس و پوشش، سوی مطالبه گری رسانه ها باید به سمت نهادهای نظارتی و حاکمیتی باشد.

سجاد ستوده در گفت وگو با خبرنگاران، لباس را نماد اصلی سبک زندگی آدم ها دانست و گفت: لباس، نماد اصلی سبک زندگی است و وقتی می خواهیم سبک زندگی را تعریف کنیم، اولین مصداق و گزاره ای که آن را به ما نشان می دهد، مدل پوشش ماست؛ یعنی ما با پوشش خودمان به دیگران اعلام می کنیم که سبک زندگی ما چیست.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان در ادامه افزود: گاهی ما فکر می کنیم برای حفظ هویت بومی و محلی خودمان باید همان پوشش 100 سال گذشته را عینا در لباس های امروزی ارائه کنیم؛ در برنامه افتتاحیه المپیک و یا جشنواره های این چنینی می بینیم بعضی از کشورها با لباس های بومی و محلی خودشان می آیند و در آن فضا حضور پیدا می کنند، گاهی فکر می کنیم باید همان را کپی کنیم در حالی که آدم های امروزی متعلق به دنیای امروز هستند و موضوع لباس هم یک موضوع زندگی روزمره و امروزی است و باید این موضوع در طراحی لباس مبتنی بر نمادهای بومی لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس و مد نیازمند مطالبه گری از نهادهای نظارتی و حاکمیتی است

لباس و مد نیازمند مطالبه گری از نهادهای نظارتی و حاکمیتی است